Biznes2019-02-22
1

Już 7 mln klientów w programie lojalnościowym "Moja Biedronka"

Właściciel sieci Biedronka, Jeronimo Martins Polska, poinformował, że z programu lojalnościowego "Moja Biedronka" korzysta już ponad 7 milionów klientów.

Program lojalnościowy "Moja Biedronka" wprowadzono we wrześniu 2016 r. Daje ona użytkownikom różne benefity - niższe ceny za wybrane produkty, ekskluzywne promocje na określony asortyment czy dodatkowe punkty w akcjach specjalnych (np. Gang Świeżaków, mundialowy album"Dumni z naszych").

- Przygotowując promocje dla posiadaczy karty Moja Biedronka, uważnie analizujemy ich potrzeby. Jeśli są zainteresowani ofertami na wybraną kategorię produktów, my częściej wspieramy ich atrakcyjnymi rabatami. Po tę kartę po prostu warto sięgać podczas zakupów w Biedronce - mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.

800 promocji z kartą Moja Biedronka

Tylko w 2018 roku Biedronka oferowała 800 różnych promocji dla posiadaczy karty lojalnościowej. Najwięcej jej posiadaczy zarejestrowanych jest w sklepie przy ul. Sienkiewicza w Łukowie. Najczęściej z karty Moja Biedronka korzystają zaś klienci w Łodzi. Największa liczba klientów zarejestrowała kartę w województwie mazowieckim.

Największe zakupy pod względem ich wartości, robią użytkownicy programu w woj. świętokrzyskim. Swoisty rekord odnotowano w Biedronce przy ul. Rokicińskich w Łodzi – blisko 70 proc. zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty "Moja Biedronka".

Biedronka ma w całej Polsce 2850 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Na koniec 2016 roku Jeronimo Martins Polska odnotowało 5 mln aktywnych kart "Moja Biedronka". Rok później, czyli na koniec 2017 roku, było ich już ponad 6 mln.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas