Telewizja 2018-06-11
0

Pierwsza edycja „Portu” hitem TVN Turbo. Jesienią nowe odcinki

Port morski w Gdyni, fot. TVN Port morski w Gdyni, fot. TVN

Nowy cykl TVN Turbo „Port” oglądało średnio 129 tys. widzów. Program dwukrotnie podniósł średnie długookresowe wyniki oglądalności stacji. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Pierwszy sezon programu „Port” na antenie TVN Turbo pokazywany był w niedziele o godz. 11.30, w okresie od 4 marca do 22 kwietnia br. Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków programu wyniosła 129 tys. osób, co przełożyło się na 1,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Przyciągnął on uwagę 187 tys. osób.

Dla porównania, udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 0,64 proc., a w grupie 16-49 było to 1,15 proc. Oznacza to, że nowy projekt miało około dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności cyklu, i tym samym nadawca w TVN Turbo planuje pokazać kolejną edycję w jesiennej ramówce 2018 roku.

W programie „Port” ukazywane są kulisy pracy ludzi zatrudnionych w porcie morskim w Gdyni u progu trzeciej dekady XXI wieku. Widzowie mają szansę poznać miejsce, do którego normalnie nie mieliby wstępu.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Port, TVN Turbo

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas