Prasa2024-01-28
6

Bauer zbada preferencje swoich czytelników i czytelniczek

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

W tym roku Wydawnictwo Bauer przeprowadzi kompleksowe badanie preferencji Czytelniczek i Czytelników, Projekt Bridge 2024. Pierwsze badania ruszają w poniedziałek.

Rusza Bridge 2024, projekt badawczy dla Wydawnictwa Bauer. Jak informuje firma, to największa w historii wydawnictwa wieloetapowa analiza, opracowana przez firmę Brandquest Media.

Przeprowadzona będzie wraz z pracownikami wydawnictwa. Projekt potrwa sześć miesięcy i będzie składał się z ośmiu etapów, a badania będą realizowane w kilku miejscach w Polsce.

W ramach badania przeprowadzone zostaną pogłębione wywiady grupowe, ankiety oraz badania etnograficzne. Mają one pozwolić lepiej poznać czytelniczki, zrozumieć ich życie i zidentyfikować potrzeby.

Odbędą się także warsztaty dla redaktorów. „Dadzą możliwość wypracowania praktycznego wykorzystania wyników badań na jeszcze lepsze dopasowanie treści magazynów do oczekiwań odbiorców” - podkreśla Bauer.

Firma na razie nie informuje, na jak duży odzew liczy. Wiemy jedynie, że pierwsze badanie ma ruszyć w poniedziałek 29 stycznia.

Brandquest Media od 25 lat zajmuje się badaniami i doradztwem strategicznym na rynku mediów. Jest firmą wyspecjalizowaną w badaniach odbiorców mediów. Doświadczenie zdobywała prowadząc kilkaset projektów z odbiorcami prasy, telewizji, internetu i widzami filmów fabularnych. Od ponad 20 lat firma Brandquest współpracuje z Wydawnictwem Bauer.  Badała większość pism Wydawnictwa i przeprowadziła rozmowy z kilkoma tysiącami czytelniczek prasy w trakcie projektów badawczych.

Wydawnictwo Bauer w 2022 roku zwiększyło przychody o 2 proc., a przy wzroście wydatków operacyjnych o prawie jedną piątką jego zysk netto zmalał z 98,93 do 67,21 mln zł.

Autor:jsx

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas