Reklama2020-11-04
0

Agencja albo albo pomoże w promocji aplikacji żappka

Agencja albo albo zajmie się wsparciem komunikacji w social mediach aplikacji żappka, należącej do Żabka Polska.

Agencja albo albo jest odpowiedzialna za opracowanie idei kreatywnej, kompleksową obsługę projektu w kanałach social media, a także realizację aktywacji konsumenckich oraz produkcję contentu.

W ramach kampanii “Kto ma żappkę, ten w Żabce więcej może” agencja będzie budować świadomość klientów dotyczącą szerokiego zastosowania aplikacji.

Za realizację działań z ramienia albo albo odpowiada Agnieszka Czarnecka, digital account manager i Miłosz Jacyna, head of social media & content.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

Dostępna od maja 2019 roku dla klientów sklepów Żabka Polska aplikacja mobilna żappka zgromadziła ponad 3 mln użytkowników.

Aplikacja oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas