Reklama 2015-08-28
0

Promocja biletowa LOT-u reklamowana głównie w internecie

Rozpoczęta promocja PLL LOT z pulą 500 tys. biletów wsparta jest silną kampanią reklamową. Głównym kanałem komunikacji jest internet. Za działania odpowiadają DDB & tribal, Universal McCann, Value Media i Cube Group.

Polskie Linie Lotnicze LOT dwa dni temu rozpoczęły swoją największą w tym roku akcję promocyjną, w ramach której planują sprzedać pół miliona biletów na wszystkie obsługiwane kierunki po niższej cenie (zobacz więcej).

Jej wsparciem jest kampania reklamowa mająca zapewnić dotarcie z komunikatem promocyjnym do obecnych pasażerów i nowych konsumentów.

Głównym kanałem komunikacji będzie internet - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Reklamy pojawią się również w ogólnopolskich stacjach radiowych, na autobusach komunikacji miejskiej, w kinach, w prasie codziennej i magazynach, na lotniskach i na pokładach samolotów LOT-u.  Działania potrwają do 13 września.

Kreację reklam przygotowała agencja DDB & tribal, za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann, Value Media i Cube Group.

Autor: bg

Więcej informacji: PLL LOT, linie lotnicze

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas