Reklama2023-03-23
0

Nowa promocja Lidla. Kupony Pyszne.pl za zakupy

Lidl Polska rozwija strategię cross sellingu, nawiązując współpracę z nowymi partnerami. W marcu klienci sieci mogą korzystać m.in. ze specjalnej akcji promocyjnej organizowanej wspólnie z PepsiCo, w której można zdobyć kupony na zamówienia w Pyszne.pl.

Wspólnie z PepsiCo Lidl proponuje klientom dodatkowe benefity za łączone zakupy. Do końca marca br. osoby, które kupią produkt Lay's oraz dowolny napój Pepsi (Pepsi, Pepsi Max, 7Up, Mirinda, Mountain Dew) i zeskanują przy kasie aplikację Lidl Plus, otrzymają jeden z aż 100 000 kodów zniżkowych o wartości 15 zł na zamówienia w serwisie Pyszne.pl.

Na każdego posiadacza aplikacji Lidl Plus może przypadać tylko jeden kupon zniżkowy. Wymiana kodu możliwa przy zamówieniu w Pyszne.pl na co najmniej 40 zł brutto, złożonym do 30 czerwca br.

Szczegóły oraz regulamin sprzedaży premiowej znajdują się na stronie internetowej Lidla. Organizatorem promocji jest agencja Avanti.

Lidl ma w całej Polsce ponad 850 placówek. W styczniu otwarto trzy kolejne, m.in. w Starych Bielicach, przy ul. Koszalińskiej 10.

Lidl jest jednym z największych reklamodawców w Polsce. W ub.r. jego cennikowe wydatki w mediach pozainternetowych wyniosły 743,9 mln zł, o 15,5 proc. mniej niż przed rokiem (dane Kantar Media).

 

 

Autor:jd

Więcej informacji:Lidl, Pyszne.pl, cross selling

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas