Reklama2015-04-13
0

Przejażdżka-przygoda reklamuje Mitsubishi Outlander (wideo)

MMC Car Poland, importer samochodów Mitsubishi, wspiera kampanią reklamową model Mitsubishi Outlander. Działania realizują agencja Schulz Brand Friendly i dom mediowy Starcom.

Nowa kampania Mitsubishi przekonuje, że wiosną każdy moment jest dobry na ekscytującą jazdę po bezdrożach, do czego najlepiej nadaje się siedmioosobowy SUV z napędem na cztery koła - Mitsubishi Outlander. Reklamy podkreślają, że promowany model jest obecnie dostępny dla przedsiębiorców w leasingu 102 proc., a ponadto tak jak każdy samochód Mitsubishi jest objęty 5-letnią gwarancją fabryczną.

Kampania jest prowadzona od 6 kwietnia, obejmuje telewizję (kanały ogólne i tematyczne) oraz radio.

Adaptacją spotu telewizyjnego (wcześniej emitowanego w Australii) oraz kreacją reklam radiowych zajęła się agencja Schulz Brand Friendly. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:bg

Więcej informacji:Mitsubishi Outlander, Mitsubishi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas