Reklama2019-06-07
2

Danone wprowadza ŚniaDanio, przekąskę promują Mały Głód i Burczek (wideo)

Danone Polska poszerzył ofertę marki Danio o nową przekąskę - ŚniaDanio. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Małego Głoda i Burczka przygotowana przez agencje H2O Creative i VMLY&R.

ŚniaDanio to przekąska będąca połączeniem serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców dostępna w 3 wariantach smakowych.

Debiut nowego produktu wspiera kampania. W  odróżnieniu od dotychczasowych działań obok Małego Głoda pojawia się nowy bohater, będący synonimem nieustępliwego porannego głodu - Burczek. Jest on członkiem prezentowanej niedawno Ekipy Małego Głoda, która stanowi istotną część tegorocznej strategii komunikacyjnej marki. 

- Konsumenci coraz częściej szukają produktów, które odpowiadają na ich potrzeby w sposób komplementarny. Jako lider kategorii chcemy realizować te oczekiwania, stąd stworzenie nowego produktu. Zależało nam na tym, aby wraz z rozwojem portfolio Danio, szła także zmiana na poziomie komunikacyjnym. Nowa kampania dla ŚniaDanio jest tego wyrazem - komentuje Zofia Legierska, kierownik marki Danio.

Za strategię nowego wariantu odpowiadają agencje H2O Creative i VMLY&R Poland. Idea kreatywna, projekt i nazwa opakowania, a  także kreacja postaci i key visual zostały stworzone przez H2O Creative. W ramach działań promocyjnych przygotowano również spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.

Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland.

Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas