Reklama2022-08-02
2

Przemysław Alberski nowym dyrektorem marketingu Totalbet

Przemysław Alberski, fot. Przemysław ChudkiewiczPrzemysław Alberski, fot. Przemysław Chudkiewicz

Przemysław "Albert" Alberski objął funkcję dyrektora marketingu Totalbet Zakłady Bukmacherskie.

Przemysław Alberski na stanowisku dyrektora marketingu będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii marketingowo-komunikacyjnej oraz rozwój wizerunku Totalbet na polskim rynku.

Przemysław Alberski ma ponad czternastoletnie doświadczenie pracy w marketingu. Przed dołączeniem do Totalbet pracował w funduszu Private Equity Solter Capital oraz sklepie piłkarskim Zgoda FC, którego był pomysłodawcą oraz współwłaścicielem.

Przemysław Alberski pracował dla Anny Lewandowskiej

Równolegle przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora operacyjnego z ramienia Anny Lewandowskiej w jej spółkach, gdzie był odpowiedzialny m.in. za uruchomienie takich brandów jak: Phlov by Anna Lewandowska czy cateringu dietetycznego - Supermenu.

- Albert dołącza do zespołu, mając bardzo bogate doświadczenie w tworzeniu nowych brandów jak i w marketingu sportowym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii marketingowej, współpracę z zarządem oraz pozostałymi managerami. Stawiamy na najlepszych ludzi w budowaniu naszego zespołu i jesteśmy pewni, że świetnie sprawdzi się w naszej organizacji i usprawni działanie firmy – mówi Tomasz Szakiel, prezes zarządu Totalbet.

Ostatnio dyrektorem marketingu Totalbet był Adrian Furmańczyk.

Autor:jd

Więcej informacji:Przemysław Alberski, Totalbet

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas