Internet2021-09-09
7

Przemysław Białkowski przechodzi z Polsat News do Interii, będzie dyrektorem działu Innowacje

Przemysław Białkowski, fot. InteriaPrzemysław Białkowski, fot. Interia

Dziennikarz Przemysław Białkowski po 12 latach żegna się z redakcją Telewizji Polsat. Przechodzi do Grupy Interia, gdzie jako dyrektor działu Innowacje będzie zarządzał zespołami redagującymi serwisy Zielona Interia i Geekweek.

- Dział Innowacji to połączenie dwóch obszarów przyszłości - technologii i ekologii. Moim zadaniem jest koordynowanie pracy dziennikarzy, którzy piszą w kilku serwisach tematycznych Grupy Interia. Od ekologii i nowych technologii, przez gadżety po ciekawostki naukowe. Chcemy dawać czytelnikom nie tylko newsy ze świata innowacji, ale też najlepsze autorskie treści od naszych dziennikarzy - opisuje Przemysław Białkowski.

Geekweek został właśnie przeniesiony do portfolio Grupy Interia w ramach synergii z Grupą Polsat Plus. Interia zapowiada, że serwis zostanie wzmocniony kontentowo i operacyjnie przez redakcje Nowe Technologie Interia i Menway.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Przemek Białkowski jest świetnym i wszechstronnym dziennikarzem. Bardzo doceniam jego dotychczasowe dokonania w Polsat News oraz współpracę z serwisem Zielona Interia - zaznacza Piotr Witwicki, redaktor naczelny Grupy Interia.

Przemysław Białkowski w Telewizji Polsat przez 12 lat

Z Telewizją Polsat Przemysław Białkowski był związany od 2009 roku. Jako reporter relacjonował najważniejsze wydarzenia na południu Polski. Od 2013 roku prowadził główne programy informacyjne w Polsat News, m.in. „Wydarzenia” i „Nowy Dzień”.

Z Interią współpracował już od początku br., przygotowuje wideo podcast ekologiczny we współpracy ze Stowarzyszeniem Program Czysta Polska.

Przed pracą w Polsacie Przemysław Białkowski był związany z Polskim Radiem. Jest też współtwórcą studiów Public Speaker w Wyższej Szkole Bankowej i wykładowcą przedmiotów związanych z wystąpieniami publicznymi.

Telewizja Polsat kupno Grupy Interia sfinalizowała w lipcu ub.r., zapłaciła Grupie Bauer Media 422 mln zł.

Według badania Mediapanel w sierpniu br. serwisy i aplikacje Grupy Polsat Interia zanotowały 19,96 mln użytkowników i 69 proc. zasięgu, a sam portal Interia.pl - 14,18 mln użytkowników i 49 proc. zasięgu.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas