Reklama 2019-03-25
0

Przemysław Bluszcz w kampanii fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazania jednego procenta podatku na statutowe cele organizacji. Bierze w niej udział aktor Przemysław Bluszcz  („Leśniczówka”, „Pakt”, „Czas Honoru”, „Drogówka”).

Przemysław Bluszcz ponownie wcielił się w spocie w rolę królika. - Królik w baśniowy sposób przedstawia rolę hospicjum w życiu jego pacjentów. Naszym zadaniem jest towarzyszyć podopiecznym Fundacji. Pomóc im bezboleśnie i w godności przejść przez resztę życia - wyjaśnia Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne. św. Krzysztofa.

Królik w kosmosie

W tym roku królik przenosi się z boiska na nieznaną planetę, która ma symbolizować hospicjum jako miejsce przejścia z jednego świata w drugi. Bohater jest łącznikiem i towarzyszem w podróży między tymi światami.

Scenariusz spotu przygotowała Zdena Šišová. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Paweł Tybora. Efekty komputerowe przygotowali Magda Strękowska, Mikołaj Valencia, Dominik Laurysiewicz, Paweł Tybora.

Producentami filmu są agencja Film it, Dariusz Pietrykowski i Andrzej Połeć, producentem wykonawczym Feliks Pastusiak. W realizację spotu zaangażowały się także agencje Muzyka Upright Music Polska, All For Movies, Studio Sonoria.

Wszystkie osoby i firmy zaangażowane w projekt wzięły w nim udział charytatywnie.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas