Reklama2020-06-09
0

Przemysław Bryk head of OmniConsole

Przemysław Bryk objął nowo utworzone stanowisko szefa projektu technologicznego OmniConsole w agencji Resolution (Grupa OMD).

Przemysław Bryk awansował w agencji w której odpowiada od 2017 roku odpowiada za rozwój rozwiązań MarTech, między innymi autorską platformą OmniConsole. Do jego obowiązków należą rozwój i sprzedaż usług platformy, zarządzanie portfolio wydawców oraz koordynacja zespołu odpowiedzialnego za realizację kampanii.

Doświadczenie Bryka obejmuje pracę dla ecommerce i lead generation. Zarządzany przez niego zespół odpowiada za realizację kampanii performance, m.in. dla takich klientów jak: Pandora, Mercedes, McDonald’s, Nissan, Glov, eFaktor.

- W świecie mediów i technologii złotym graalem są inwestycje w innowacje, które nie tylko ładnie błyszczą, ale przynoszą realną wartość markom. Przemysław łącząc wizjonerskie pomysły z wiedzą techniczną stworzył zespół zaangażowanych ekspertów dzięki którym OmniConsole rozwija się dając swoim klientom przewagę konkurencyjną dzięki technologii - mówi Anna Elwart, dyrektor zarządzająca OmniConsole.

Przed dołączeniem do Grupy OMD był media managerem w Cube Group.

OmniConsole początkowo była wyłącznie platformą do zarządzania kampaniami performance, a przez ostatnie dwa lata została rozbudowana o moduły odpowiedzialne za antyfraud i atrybucję.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas