Reklama2019-01-16
0

Przemysław Drosik na czele działu virtual reality w LocoMotive

Studio postprodukcyjne LocoMotive rozszerza swoją działalność i tworzy dział VR (Virtual Reality). Za jego rozwój odpowiada Przemysław Drosik – współzałożyciel firmy.

Zadaniem działu jest m.in. pokazywanie spektrum możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość i sposobów wykorzystania jej w działaniach marketingowych. Obecnie nowo otwarty departament LocoMotive zakończył zdjęcia do nowego projektu VR realizowanego w Bangkoku.

- Wirtualna rzeczywistość to silny trend, którego potencjał wciąż nie został jeszcze wykorzystany, a ludzie są gotowi, aby go poznać i polubić - mówi Przemysław Drosik, współzałożyciel LocoMotive. - Dlatego chcemy dać naszym klientom możliwość przygotowania produkcji w technologii VR i przeniesienia odbiorców bliżej ich oferty - dodaje Drosik.


LocoMotive w swoim portfolio ma szereg projektów wykonanych w technologii wirtualnej rzeczywistości m.in. kampanię filmów VR-owych dla marki YES, czy kampanie dla marek samochodowych np. Mitsubishi. Ostatnim, którym odbił się szerokim echem, była „Kartka z Powstania”. Ten projekt był pierwszym fabularyzowanym widowiskiem historycznym zrealizowanym w Polsce w technologii wirtualnej rzeczywistości. Premiera oraz pokazy VR „Kartki”, można było oglądać w  Kordegardzie – Galerii Narodowego Centrum Kultury w Warszawie, oraz podczas 43 Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni, Film Spring Open, Polish Television Theaters Festival Nowy Jork, DLD Tel Aviv Innovation Festival 2018 czy w czasie KORT Festival Leuven. Twórcami kartki byli: produkcja studio VR Heroes, postprodukcja LocoMotive, reżyseria Tomasz Dobosz, operator Marcin Magiera, producent Mariusz Laszuk, dźwięk Kamil Sajewicz.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas