Internet2014-04-11
1

Przemysław Sumiła brand managerem mediów motoryzacyjnych Grupy Polskapresse

Przemysław Sumiła, dotychczasowy product manager serwisu regiomoto.pl w Mediach Regionalnych został pełniącym obowiązki brand managera segmentu motoryzacyjnego w Grupie Polskapresse i Grupie Media Regionalne.

Na nowym stanowisku Sumiła będzie odpowiedzialny za m.in. za proces integracji oraz dalszy rozwój produktów z kategorii motoryzacyjnej obu spółek. W skład tego segmentu wchodzą serwisy internetowe motofakty.pl, moto.gratka.pl oraz regiomoto.pl.

W styczniu br. motofakty.pl zanotowały 368,7 tys. użytkowników i 2 mln odsłon, moto.gratka.pl - 775,5 tys. użytkowników i 21,2 mln odsłon, a regiomoto.pl - 576 tys. użytkowników i 2,7 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Przemysław Sumiła z Mediami Regionalnymi związany jest od 2009 roku. Przedtem pracował w Agorze - współtworzył serwis moto.pl, a wcześniej w latach 2005-2008 związany był ze spółką Gratka (Polskapresse), gdzie odpowiadał za rozwój moto.gratka.pl.

Grupa Polskapresse kupiła Media Regionalne na początku listopada ub.r. (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas