Reklama2021-08-24
2

"Przepisy Auchan" w nowej kampanii promującej sieć sklepów (wideo)

W poniedziałek wystartowała kampania wizerunkowa sieci sklepów Auchan - „Przepisy Auchan”. Za kreację odpowiada agencja Havas Engage Warsaw.

Osią kampanii „Przepisy Auchan” jest inspirowanie konsumentów do wykorzystywania różnorodnych składników marki własnej "Pewni Dobrego" celem przygotowania posiłku dla najbliższych.

W spotach, marka Auchan została przedstawiona jako ekspert dobrego smaku, nieodzowny towarzysz codziennego życia konsumentów, ale też dostawca wysokiej jakości produktów.

- Nowa kampania Auchan podkreśla wysoką jakość oferty produktowej marketera. Opowiada o dobrym jedzeniu, ale nie tyle w kontekście racjonalnych korzyści jakie niesie za sobą, co  w kontekście emocjonalnych benefitów. Markę Auchan wpisujemy więc w prostą codzienność, w której to dobre jedzenie pełni niezwykle ważną rolę, bo uruchamia wiele interakcji, staje się prostym przepisem na wspólne chwile pełne radości i ciepła - tłumaczy Monika Mielczarczyk, managing director Havas Engage Warsaw.


 

Za kreację odpowiada agencja Havas Engage Warsaw, z która Auchan poszerzył współpracę o działania ATL. Na co dzień Havas Engage Warsaw odpowiada za produkcję, kreację i obsługę marki.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem: telewizję (spoty 30 i 15”), internet wraz z komunikacją w social mediach, punkty sprzedaży oraz reklamę zewnętrzną.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Za produkcję filmów do TV i digitalu - dom produkcyjny Dynamo Film Studio.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas