Reklama2011-08-26
1

Przetarg PZU: rusza drugi etap, rozstrzygnięcie w październiku

Grupa PZU wybrała agencje reklamowe, które wezmą udział w finałowym etapie przetargu na jej obsługę strategiczno-kreatywną. Zakończenie postępowania jest planowane na październik.

Do przetargu na swoją obsługę strategiczno-kreatywną Grupa PZU zaprosiła osiem agencji. Firma nie podaje, które z nich ani nawet ile zakwalifikowano do drugiego, finałowego etapu postępowanie. Wiadomo, że agencje te zostały poproszone o rozwiniecie propozycji zaprezentowanych wcześniej oraz o przedstawienie oferty cenowej.

>>> Nowa strategia Grupy PZU. „Większa dywersyfikacja przychodów z inwestycji” 

W październiku Grupa PZU wybierze dwie agencje: strategiczno-kreatywną i kreatywną, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki PZU.

Przypomnijmy, że w połowie roku ubezpieczyciel zakończył trwającą 2,5 roku współpracę z Leo Burnett (więcej na ten temat).

Autor:tw

Więcej informacji:PZU

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas