Reklama2010-09-29
3

Przygotowania do teledysku Katy Perry reklamują blueconnect Max w Erze (wideo)

W telewizji ruszyła kolejna odsłona kampanii Ery opartej na wizerunku Katy Perry. Nowy spot – przygotowany przez PTC we współpracy z Saatchi & Saatchi i Starcomem – reklamuje usługę blueconnect Max.

W nowej reklamie Ery ponownie występuje Rafał Hryszko – jeden ze zwycięzców konkursu, w którym główną nagrodą jest udział w teledysku Katy Perry. Przypomnijmy, że piosenkarka w pierwszej odsłonie akcji zachęcała do udziału w tej zabawie (więcej na ten temat). Następny spot prezentował już przygotowania Hryszki do występu w klipie gwiazdy (więcej). Nowa reklama również pokazuje, jak Polak szykuje się to tej roli, m.in. ucząc się chodzić po wodzie, a przy tym podkreśla popularność, jaką zdobył dzięki konkursowi. Jednocześnie przekaz reklamuje oferowaną w Erze usługę blueconnect Max, w ramach której za dostęp do internetu w telefonie płaci się 9 zł miesięcznie, bez względu na czas korzystania i ilość pobranych danych.



Spot jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kampanię przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową Saatchi & Saatchi i domem mediowym Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas