Prasa2011-08-16
0

“Przyjaciółka” i “Pani Domu” rosną, “Tina” spada

“Przyjaciółka” i “Pani Domu” zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży ogółem w segemencie dwutygodników poradnikowych. Straciła natomiast “Tina”.

Dwutygodnik “Przyjaciółka” (Edipresse Polska) pozostał liderem rankingu. Jego średnia sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 479 003 egz. i była wyższa niż rok wcześniej, chociaż tylko o 1,6 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 429 604 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży, wynoszącym 8,6 proc.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w piątym miesiącu br. wyniosła 300 995 egz. i była o 18,7 proc. wyższa niż w maju ub.r., gdy tytuł ten był jeszcze tygodnikiem.

Zobacz tabelę


Porównując dane majowe do danych z kwietnia widać, że wzrosty sprzedaży zanotowały “Przyjaciółka” i “Tina”, a straciła Pani Domu”. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Przyjaciółka, Pani Domu, Tina, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas