Prasa2013-05-28
0

„Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych, „Naj” z dużym wzrostem

W lutym br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała „Przyjaciółka”, która zanotowała największy spadek w rankingu. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 388 843 egz. i w porównaniu do lutego 2012 roku była niższa o 23,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik zmniejszył się o 17,87 proc. do 353 055 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym okresie wyniosła 306 766 egz., po spadku o 7,71 proc.

Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W lutym 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 229 240 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 193,97 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Zobacz tabelę


W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 24,76 proc.) pochwalić się mogła „Pani Domu”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Naj” - było to 28,70 proc.

Zobacz tabelę

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Autor:mk

Więcej informacji:dwutygodniki poradnikowe, ZKDP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas