Reklama2021-06-09
0

HiBrands odpowiada za redesign marki Przysnacki

Zespół HiBrands jest odpowiedzialny za odświeżenie marki słonych przekąsek Przysnacki, produkowanych przez Intersnack.

Redesign portfolio produktowego marki Przysnacki to pierwszy wspólny projekt Intersnack i zespołu HiBrands. Współpraca objęła zmiany w portfolio i identyfikacji marki.

- Przeprojektowaliśmy całość układu graficznego opakowań - wyjaśnia Paweł Frej, general creative director w HiBrands - począwszy od logo, przez system komunikacji aż po przedstawienie produktowe. Projekt na nowo definiuje kody polskości i naturalności, tak mocno osadzone w tej marce. Pokazaliśmy je we współczesnym wydaniu. Stworzyliśmy opakowania, które badanym odbiorcom wciąż kojarzyły się z produktami lubianej przez nich marki, ale jednocześnie oceniali je jako atrakcyjniejsze - dodaje Frej.

Pierwsze produkty w nowej, przygotowanej przez HiBrands szacie graficznej pojawią się w sklepach jeszcze tej wiosny.

Autor:jd

Więcej informacji:HiBrands, Przysnacki, Intersnack

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas