PR2018-08-13
1

Public Dialog pracuje dla Stowarzyszenia Wólka Center

Do grona klientów agencji public relations Public Dialog dołączyło Stowarzyszenie Wólka Center.

Do zadań agencji należy strategiczne doradztwo komunikacyjne, utrzymywanie relacji z mediami, aranżowanie spotkań z dziennikarzami i podejmowanie działań na rzecz obecności ekspertów organizacji w mediach lokalnych, branżowych i ogólnoinformacyjnych.

Strony nie informują o szczegółach zawartej umowy.

Stowarzyszenie Wólka Center powstało w 2016 roku z inicjatywy największych przedsiębiorców z Centrum Handlowego w Wólce Kosowskiej. Organizacja liczy 30 członków założycieli, którymi są przedsiębiorcy prowadzący działalność handlową z firmami głównie z Chin, Wietnamu i Turcji.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas