Reklama2020-03-03
2

Publicis Commerce Polska wchłania zespół Performicsa zarządzany przez Pawła Wojciechowskiego

Do struktury Publicis Commerce Polska (Publicis Groupe) został włączony zespół zarządzany przez Pawła Wojciechowskiego, który funkcjonował dotychczas w ramach agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Zespół commerce, działający w ramach agencji marketingu efektywnościowego Performics od wiosny 2018 roku w ramach Publicis Media, został zintegrowany ze strukturami Publicis Commerce Polska, które liczą obecnie ponad 400 specjalistów.

Zespołem tym kieruje - jako commerce director - Paweł Wojciechowski, dotychczas pełniący funkcję business directora w Performics. Będzie raportował do Krzysztofa Andrzejczaka, chief commerce officera Publicis Groupe Polska. - Wieloletnie doświadczenie i ogromna wiedza zespołu Pawła Wojciechowskiego, zdobyte we współpracy z polskimi market place’ami i retailerami, w tworzeniu partnerstw komercyjnych między markami i witrynami e-commerce, a także kompetencje związane z analityką zachowań konsumentów w środowisku e-commerce i działaniach promocyjnych w obrębie market place’ów będą istotnym uzupełnieniem portfolio usług i kompetencji rozwijanych w ramach Publicis Commerce Polska - mówi Andrzejczak.

Publicis Commerce Polska zajmuje się rozwijaniem sprzedaży marek. Pracuje obecnie dla ponad 20 klientów, z których większość obsługiwanych jest w systemie hubowym (działania na 20 rynkach i więcej).

Działania operacyjne prowadzone są przez zespoły e-commerce, web & mobile content oraz digital & video production zlokalizowane w dwóch biurach - w Warszawie i Poznaniu.

##NEWS https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/publicis-groupe-wprowadza-strukture-zgodna-z-power-of-one-hejnowski-i-gargala-dolaczaja-do-władz ##

- Współpraca wszystkich naszych agencji oraz Global Practice w ramach całej Publicis Groupe daje nam niezwykłą przewagę konkurencyjną. Sprzedaż online jest jednym z kluczowych akceleratorów wzrostu biznesu dla wielu globalnych reklamodawców. Publicis Commerce Polska zbudowana jest w oparciu o światowe zasoby Saatchi&Satchi, Performics, Digitas, Razorfish, ARC i Sapient oraz polski, ale działający na skalę globalną, hub kontentowy. Współpracuje z markami, które potrzebują kompleksowych usług e-commerce, od doradztwa, przez design i produkcję contentu, kończąc na jego implementacji, audytach i pomiarze efektywności sprzedażowej - wyjaśnia Tomasz Pawlikowski, co-CEO Publicis Groupe w Polsce.

#NEWS https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/rembielinski-roszczeda-wesola-sawicki-i-bolzon-wzmacniaja-obszar-ecommerce-w-publicis-commerce3 ##

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas