Reklama2018-09-27
6

Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski na czele Publicis Groupe Polska

Publicis Groupe wybrała osoby, które pokierują polskim oddziałem. Na stanowiska co-CEOs Publicis Groupe Polska zostali powołani Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski.

Pawlikowski, prezes Publicis Communications Polska, i Piętka, chief executive officer Publicis Media Polska jako co-CEOs Publicis Groupe Polska będą podlegali bezpośrednio Jarkowi Ziębińskiemu, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy.

Jak podano w komunikacie "na nowych stanowiskach mają przyspieszyć integrację kompetencji Publicis Groupe w Polsce". - Zarządzana przez nich organizacja ma dostarczać obecnym i przyszłym klientom jeszcze większą wartość z realizowanych dla nich usług. Wdrożenie w Polsce modelu Power of One ma dać także lepsze szanse rozwoju ekspertom, którzy pracują w organizacji oraz przyciągać do niej nowych, utalentowanych pracowników z dziedzin kluczowych dla klientów Publicis Groupe - czytamy w informacji przesłanej do Wirtualnemedia.pl.

Tomasz Pawlikowski ma blisko 30 lat doświadczenia w organizacji, z czego 15 lat jako CEO regionu, a ostatnio jako prezes Publicis Communications w Polsce. Piotr Piętka pracuje w Publicis Groupe od 20 lat, w 2016 roku objął funkcję CEO Publicis Media w Polsce.

Pawlikowski i Piętka w nowych funkcjach będą wspierani przez zespół zarządzający, którego zadaniem jest przyspieszenie procesu integracji i wzrostu organizacji, jak również implementacja modelu Power of One w Polsce, o czym informowano w czerwcu.

W skład zarządu wejdą:  Albert Wyszomirski jako chief financial officer, Monika Krawiec-Zaworska na stanowisku chief talent officera, Anna Sakowicz w roli chief data&analytics officer oraz Krzysztof Andrzejczak jako chief e-commerce officer.

- Cieszę się, że mogę zaanonsować nominacje Piotra i Tomasza na stanowiska co-CEOs Publicis Groupe w Polsce. Wspólnie zbudowaliśmy jedną z najsilniejszych ofert marketingowych, digitalowych, e-commerce’owych i komunikacyjnych w regionie. Wdrożenie w Polsce modelu operacyjnego „Power of One” daje tym większą szansę na stworzenie rozwiązań, które odpowiedzą na potrzeby naszych klientów związane z integracją usług i jednoczesną wysoką specjalizacją. Wiem, że Piotr i Tomasz wspólnie z nowym zespołem zarządzającym wyniosą Publicis Groupe na jeszcze wyższy poziom - komentuje Jarek Ziębiński.

Publicis Groupe jest jedną z największych firm komunikacyjnych w Polsce, zatrudniającą ponad 1000 pracowników. Należą do niej agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, LiquidThread, Publicis, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS, Arc, MSL i Prodigious.

Autor:bg

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas