Reklama 2019-11-12
3

Publicis i WPP z budżetem reklamowym Beiersdorf

Koncern Beiersdorf, właściciel takich marek jak Nivea, Eucerin, La Prairie i Elastoplast rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową. Wybrał w nim do współpracy holdingi Publicis Groupe i WPP.

W przetargu miały uczestniczyć też Omnicom i Accenture Interactive. Publicis Group ma zająć się obsługą reklamową wszystkich kategorii produktowych marki Nivea, zaś WPP będzie odpowiadać m.in. za markę Eucerin i Hansaplast.

W Publicis Groupe ma być utworzona dedykowana jednostka biznesowa do obsługi nowo pozyskanego klienta - One Touch. Będzie obsługiwać markę w ośmiu kreatywnych centrach, w tym w Nowym Jorku. Marketing z centrali Nivea w Hamburgu będzie działał na 40 rynkach.

Według rocznego raportu Statista i Beiserdorfa firma wydała 1,53 mld euro na reklamę i marketing handlowy w 2018 roku. Nieoficjalnie mówi się, że Beiersdorf  rozpoczyna transformację marketingową wszystkich swoich brandów na całym świecie i chce zintegrować dane, kreatywność i technologię.

Dotychczas obsługą reklamową marek należących do koncernu zajmowała się agencja DraftFCB. Współpraca ta ma zakończyć się z końcem br.

Asim Naseer, dyrektor ds. marketingu w Nivea, stwierdził:  - Ta decyzja stanowi ważny kamień milowy w naszych staraniach na rzecz budowania globalnej marki, przyczyniając się do przekształcenia naszej kultowej marki Nivea. Publicis Groupe wykazał się bardzo silnymi umiejętnościami w zakresie opracowywania strategii oraz prowadzenia inspirujących, przekonujących, kreatywnych pomysłów. Jesteśmy przekonani, że znaleźliśmy odpowiedniego partnera, aby wspólnie przyspieszyć rozwój Nivea poprzez marketingową doskonałość ukierunkowaną na konsumentów.

Beiersdorf jest w trakcie przetargu na obsługę mediową w Europie. W Polsce za obsługę mediową Nivea odpowiada OMD.

Autor: bg

Więcej informacji: Beiersdorf, Nivea, Eucerin, Publicis Groupe, WPP, DraftFCB

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas