Reklama2017-08-29
1

Publicis Media i Dentsu Aegis Network walczą o obsługę mediową Grupy Żywiec

Grupa Żywiec, właściciel takich marek piw, jak m.in. EB, Żywiec, Królewskie rozpoczęła lokalny przetarg na obsługę mediową. Zaprosiła do niego dwie agencje mediowe: SMG/Publicis Media i Dentsu Aegis Network.

Przetarg dotyczy współpracy od początku 2018 roku i będzie obejmował swym zakresem całość mediów. Do lokalnego przeglądu ofert zaproszono tylko dwie agencje mediowe SMG/Publicis Media oraz Dentsu Aegis Network. Zostały one wybrane do współpracy w wyniku globalnego przetargu mediowego przeprowadzonego przez Heineken Group, z którym Grupa Żywiec jest powiązana.

Obecnie obsługą mediową Grupy Żywiec zajmuje się  - od początku 2013 roku - dom mediowy Spark Foundry (dawny MediaVest), należący do Publicis Media.

Magdalena Brzezińska z biura prasowego Żywca przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że firma współpracę z dotychczasowym partnerem ocenia pozytywnie. - Jednak w zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości rynkowej, która wyglądała zupełnie inaczej 5 lat temu chcemy upewnić się, iż korzystamy z optymalnych rozwiązań w zakresie budowania silnych marek oraz sprawdzić konkurencyjność oferty obydwu partnerów wybranych na poziomie globalnym, zarówno pod względem strategicznym jak i kosztowym - informuje Magdalena Brzezińska.

Wybór zwycięskiej agencji mediowej zaplanowano na koniec br.

Grupa Żywiec jest największym reklamodawcą wśród producentów piwa w Polsce. W okresie od stycznia do maja br. wydała na reklamę w tradycyjnych mediach 92,1 mln zł.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas