Reklama2018-03-30
0

Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme

Publicis Media (należy do Publicis Groupe) chce zgromadzić w jednym miejscu wiedzę i doświadczenia ekspertów w dziedzinie handlu i uruchamia „global commerce practise”.

Projektem pokieruje Ali Nehme, który będzie podlegać bezpośrednio pod Michaela Kahna, prezesa globalnej marki Digitas.

Ali Nehme do tej pory pełnił funkcję prezesa ds. handlu i innowacji w Publicis Media EMEA. Pracował dla takich klientów agencji, jak gdzie pracował przy kontach, w tym w L'Oréal, Nestlé, Procter & Gamble i Samsung.

„Global commerce practise” ma koncentrować się na trzech obszarach. Pierwszy to „strategia i przyspieszenie” - ma pomóc klientom w rozwijaniu działalności poprzez witryny skierowane bezpośrednio do konsumentów oraz za pośrednictwem witryn e-commerce.

Drugim obszarem są "media i inwestycje", które będą obejmować planowanie i łączenie mediów z handlem oraz rekomendowanie obszarów inwestycji. „Treści i merchandising” to trzeci obszar, w którym jednostka będzie dążyć, by pomóc markom w zwiększaniu widoczności swoich produktów i poprawie ogólnego zadowolenia klienta.

Nehme będzie kierował zespołem specjalistów ds. handlu regionalnego w obu Amerykach, regionie EMEA i regionie Azji i Pacyfiku, jednocześnie nadzorując specjalistów ds. handlu w ramach poszczególnych sieci.

Autor:bg

Więcej informacji:Publicis Media, Ali Nehme

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas