Reklama2018-07-18
0

Publicis Media zajmie się globalną obsługą mediową Lenovo

Firma Lenovo wybrała do obsługi mediowej jej globalnego budżetu agencję Publicis Media należącą do Publicis Groupe. Wcześniej marketer współpracował z kilkoma domami mediowymi.

Lenovo wybrało ofertę Publicis Media w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.

W związku z pozyskaniem budżetu tego klienta agencja utworzyła dedykowaną jednostkę do jego obsługi – Lenovo One Media. Będzie ona odpowiedzialna za globalną strategię mediową marketera, planowanie i zakup mediów – zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych. Jednostka ta będzie działać na 28 rynkach na całym świecie – w Europie, Afryce, Bliskim Wschodzie, obu Amerykach oraz regionie Azji i Pacyfiku. Będzie zarządzana przez zespoły należących do Publicis Media agencji Spark Foundry i Performics.

Na jej czele stanie – jako dyrektor ds. operacyjnych – Andre Marciano, dyrektor zarządzający i executive VP Spark Foundry.

Publicis Media już wcześniej pracowało dla marki Motorola, której Lenovo jest od niedawna właścicielem – w USA. Teraz agencja będzie także obsługiwać jej budżet mediowy.

Wcześniej Lenovo nie miało stałej agencji mediowej do współpracy – w zakresie planowania i zakupu mediów korzystało z usług różnych firm.

W 2017 roku Lenovo osiągnęło przychody na poziomie 45,35 mld dolarów, czyli 5 proc. wyższe niż w 2016 roku. Najwyższy od 3 lat przychód firmy został przypisany m.in. poprawie sprzedaży w segmencie m.in. komputerów osobistych.

Autor:bg

Więcej informacji:Publicis Media, Lenovo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas