Reklama2019-07-17
1

Dagmara Gadomska i Kamila Roszkowska awansowały na partnerów zarządzających agencjami Publicis i Publicis Lion

Dagmara Gadomska i Kamila RoszkowskaDagmara Gadomska i Kamila Roszkowska

Dagmara Gadomska i Kamila Roszkowska awansowały na stanowiska managing partners i zarządzają 140-osobowym zespołem agencji Publicis i Publicis Lion (wchodzących w skład Publicis Worldwide Polska).

Gadomska i Roszkowska odpowiadają za rozwój strategiczny i operacyjny obu spółek, doskonalenie ich produktów i wprowadzanie innowacji. Raportują do Marka Gargały, członka zarządu Publicis Groupe Poland, który odpowiada za obszar Creative&Content.

- Dagmara i Kamila to osoby, które od lat z sukcesem zarządzają dużymi zespołami dostarczającymi klientom skutecznych rozwiązań komunikacyjnych i dbają o rozwój ich marek. Są prawdziwymi liderkami, które efektywnie potrafią działać w czasach transformacji biznesu i marketingu. Dlatego z satysfakcją i dumą powierzam im nowe role. Mam przy tym pewność, że firmy spod marki Publicis, którymi pokierują, będą się dynamicznie rozwijały - komentuje Marek Gargała.

Gadomska i Roszkowska od wielu lat związane z Publicis Worldwide Polska

Dagmara Gadomska pracuje w Publicis Worldwide Polska od 17 lat. Przeszła wszystkie szczeble kariery w dziale account management, ostatnio zajmowała stanowisko regional business directora. W swojej karierze realizowała projekty dla takich firm i marek jak Vicks Europe, PKN Orlen, Frisco.pl, Vibovit, Renault CEE, Citi Handlowy, AXA Direct, HP, Redd’s, Blend-a-Med i Oral B, Whirlpool.

Gadomska specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji z Klientami i skutecznym wspieraniu ich biznesu i marek oraz w działaniach z zakresu nowego biznesu.

Kamila Roszkowska jest związana z Publicis Worldwide Polska od ponad dwudziestu lat. Ostatnio zajmowała stanowisko group account director w Publicis. Pracowała dla wielu marek, przechodząc przez wszystkie szczeble kariery w dziale account management. Koordynowała projekty komunikacyjne wielu firm w tym: Coca-Cola, Żywiec, Bank Pekao S.A., Scandinavian Tobacco, AXA, Jeronimo Martins (Biedronka), L’Oreal, Animex, BNP Paribas, Kapsch, Nissan, Oral-B, Mlekpol, Nestle i Sanofi.

Roszkowska specjalizuje się w komunikacji farmaceutyków oraz nowoczesnej komunikacji dla marek kulinarnych. Zajmuje się też szkoleniami kadr do pracy w zawodzie account manager.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas