Reklama2018-03-22
0

Publicis Worldwide zajmie się globalną obsługą reklamową marki Ricola

Szwajcarski producent ziołowych cukierków do globalnej obsługi marki Ricola wybrał Publicis Worldwide. Będzie ona odpowiadać za obsługę w zakresie kreacji i digital.

Obsługą marki zajmie się oddział Publicis w Zurychu. Natomiast agencja Publicis London będzie wiodącą agencją w zakresie strategii, a Poke London będzie odpowiadać za całość komunikacji digitalowej. Jednocześnie regionalnym hubem odpowiedzialnym za obsługę marki w Azji zostanie agencja Publicis w Singapurze.

Do zadań Publicis należeć będzie tworzenie reklam telewizyjnych, aktywności w mediach cyfrowych oraz zintegrowanych treści marketingowych. Współpraca agencji ze szwajcarską firmą rozpocznie się jeszcze w roku.

- Jednym z decydujących czynników przemawiających za wyborem Publicis było to, że agencje były w stanie udowodnić, że współpraca w ramach sieci działa bezproblemowo. Zapewnia to prawdziwą wartość dodaną dla nas jako globalnej marki, w szczególności pod względem potrzeby globalnego zarządzania marką o lokalnym znaczeniu - uzasadnił Lukas Eiselin, szef marki i komunikacji w Ricola.

Ostatnia globalna kampania Ricoli prowadzona była w 2013 roku. Reklamy pod hasłem  „Chrüterchraft” niemieckiej agencji Jung von Matt / Alster usiłowały wyjaśnić znaczenie dziwnie brzmiącego szwajcarskiego słowa. W Polsce marka była wspierana dużą kampanią cztery lata temu.

Autor:bg

Więcej informacji:Publicis, Ricola

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas