Internet2021-04-03
3

Pudelek z mniejszą przewagą nad Plotkiem. Plejada i Obcas w górę, najwięcej stracił Jastrzabpost

W lutym prawie wszystkie czołowe serwisy o tematyce show-biznesowej miały niższą odwiedzalność niż w styczniu, wzrosty osiągnęły jedynie Plejada.pl i Obcas.pl. Pudelek zanotował większy spadek niż zajmujący drugie miejsce Plotek, a procentowo najwięcej straciły Jastrzabpost.pl i Kozaczek.pl.

Serwis Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) w lutym br. odwiedziło 6,98 mln użytkowników, czyli 24,09 proc. wszystkich internautów w Polsce, natomiast Plotek.pl (Agora) zanotował 6,44 mln odwiedzających i 22,2 proc. zasięgu - wynika z danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Kolejne trzy witryny show-biznesowe miały po ponad 5 mln użytkowników. Pomponik.pl (Grupa Interia-Polsat) zanotował 5,86 mln odwiedzających i 20,22 proc. zasięgu, Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,7 mln odwiedzających i 19,65 proc. zasięgu, a serwis WP Gwiazdy, stanowiący sekcję WP.pl o tematyce show-biznesowej - 5,23 mln użytkowników i 18,04 proc. zasięgu.

Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) dział show-biznesowy odwiedziło 3,27 mln internautów (to dało 11,28 proc. zasięgu), a na Radiozet.pl - 2,96 mln (10,2 proc. zasięgu).

Jastrzabpost.pl miał 1,97 mln użytkowników i 6,81 proc. zasięgu, Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) - 1,12 mln użytkowników i 3,86 proc. zasięgu, a Obcas.pl (Aju Media) - 840,5 tys. internautów i 2,9 proc. zasięgu.

Miesiąc do miesiąca Pudelek.pl stracił 920,8 tys. internautów (to 11,6 proc. w dół), Plotek.pl - 640,2 tys. (9 proc.), a Pomponik.pl - 540,4 tys. (8,4 proc.). W konsekwencji przewaga Pudelka nad Plotkiem zmalała z 826,8 do 546,3 tys. użytkowników.

Na WP.pl sekcja show-biznesowa zanotowała spadek o 506,7 tys. odwiedzających (8,8 proc.), na o2.pl - 230 tys. (6,6 proc.), a na Radiozet.pl - 32,4 tys. (1,1 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Procentowo dużo więcej straciły Jastrzabpost.pl i Kozaczek.pl. W pierwszym serwisie ubyło 927,3 tys. internautów (32 proc.), a w drugim 296,8 tys. (20,9 proc.).

Za to Plejada.pl zyskała 199,6 tys. użytkowników (3,6 proc.), natomiast na Obcas.pl liczba internautów zwiększyła się z 483,4 do 840,5 tys. zł, czyli o 357 tys. (73,9 proc.).

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas