Reklama 2019-05-02
3

Pułkownik Sanders jako seksowny Chippendales w reklamie KFC na Dzień Matki (wideo)

Sieć fast food KFC rozpoczęła w USA nową kampanię reklamową związaną ze zbliżającym się Dniem Matki. Ikona marki, pułkownik Sanders wcielił się w niej w rolę seksownego tancerza Chippendales.

Jak podaje KFC, Dzień Matki jest jednym z tych dni w roku, w którym sieć notuje zwiększoną sprzedaż. Dlatego też firma wykorzystuje to święto w swojej komunikacji.

W tegorocznej kampanii promuje specjalne herbatniki deserowe Cinnabon. Głównym elementem kampanii jest spot pod hasłem „Chickendales”. Pojawia się w nim inspirowany przez pułkownika Sandersa tancerz Chippendales zdzierający koszulę, a obok niego prawdziwi tancerze z Chippendales.

Spot emitowany jest na YouTube i innych kanałach społecznościowych KFC. Użytkownicy mogą w ramach kampanii tworzyć i wysyłać spersonalizowane wersje wideo dedykowane swoim matkom na specjalnej stronie internetowej. Muszą podać imię, nazwisko i stan, w którym mieszkają. Po udostępnieniu tych danych klient może pobrać plik wideo lub udostępnić go za pośrednictwem mediów społecznościowych.

W ramach promocji w restauracjach KFC rozdawane są cztery darmowe ciastka deserowe Cinnabon klientom, którzy kupują 10-częściowy lub większy zestaw KFC. Promocja trwa od 29 kwietnia do 30 czerwca.

KFC spodziewa się, że około 300 tys. rodzin odwiedzi  restauracje tej marki w całym kraju podczas świąt majowych i przewiduje sprzedaż ok. 4 mln sztuk kurczaka, 900 tys. porcji puree ziemniaczanego i pół miliona potraw z sałatką coleslaw.

 

Autor: bg

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas