Reklama2015-05-21
0

Pułkownik Sanders po 20 latach znów w reklamach KFC

Sieć restauracji KFC chce odświeżyć swój wizerunek, dlatego przywraca w reklamach telewizyjnych postać pułkownika Harlanda Sandersa, założyciela tej sieci.

Harland Sanders zmarł w 1980 roku, a KFC zaprzestało wykorzystywania jego wizerunku w swoich reklamach i materiałach promocyjnych około 20 lat temu (z wyjątkiem samego logo marki). Sanders wyróżniał się tym, że ubierał kostium imitujący południowego dżentelmena sprzed wojny secesyjnej. W ten sposób promował swoją firmę.

W rolę właściciela KFC w reklamach wciela się Darell Hammonn - amerykański aktor i komik, członek obsady programu rozrywkowego nadawanego w NBC „Saturday Night Live”.

KFC planuje zmienić też wizerunek swoich restauracji. Pojawią się w nich m.in. lampy w kształcie kubełków, w których sprzedawane są kawałki kurczaków oraz cytaty Sandersa na ścianach lokali. Dla tych, którzy nie znają właściciela marki, firma uruchomiła stronę ColonelSanders.com, w której opisano jego całe życie.

KFC ogłosiło zmiany kilka tygodni po tym, jak konkurencyjny McDonald’s zapowiedział, że w reklamach telewizyjnych chce przywrócić postać Hamburglara.

Autor:bg

Więcej informacji:KFC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas