Reklama2020-10-05
0

Puma rusza z teleturniejem RapGame, prowadzącym Piotr Rogucki

Marka Puma ruszyła z teleturniejem RapGame, w którym pojedynkować się będą znani polscy raperzy, odpowiadając na pytania zadawane przez muzyka Piotra Roguckiego.

W ramach projektu Pumy powstały trzy odcinki teleturnieju RapGame, w których artyści muszą wykazać się min. wiedzą na temat pluskwy milenijnej, rozpiętości skrzydeł Sokoła czy rozszyfrować skrótowiec AGD. Format RapGame przenosi nas o 20 lat wstecz, przywracając pamięć o wydarzeniach i zjawiskach związanych z wczesną epoką Internetu.

Puma promuje buty RS-2K Internet Exploring

Swoją tematyką program nawiązuje do globalnej kampanii nowego modelu z rodziny RS - RS-2K Internet Exploring. Buty te są połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami.

W odcinkach wzięli udział znani polscy raperzy: Otsochodzi, PlanBe, Sarius, Deemz, Qry oraz Trill Pem.

Pierwszy odcinek z udziałem Otsochodzi i PlanBe można już obejrzeć na facebookowym profilu Pumy. Pozostałe pojawią się 16.10 (Sarius x Deemz) i 29.10 (Qry x Trill Pem).

Odcinki wyreżyserował Piotr Kujda, a za zdjęcia odpowiada Mateusz Golis. Do kampanii powstała również sesja zdjęciowa, którą wykonał Wiktor Malinowski.

Autorem koncepcji formatu oraz kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, pozyskanie i współpracę z artystami oraz produkcję materiałów video.

Za dystrybucję informacji prasowej, relację z mediami odpowiedzialna jest agencja teal. Media zakupił Havas Media.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas