Reklama2021-09-15
3

Fakty reklamują Pyralginę jako „nr 1 na silny ból” (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa leku przeciwbólowego Pyralgina (produkowanego przez Polpharmę) pod hasłem „nr 1 na silny ból”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Red8, Dynamo Film i ICE Images.

Bohater reklamy podaje podstawowe fakty dotyczące Pyralginy: to lek używany do pozaszpitalnego leczenia silnego bólu, zawiera substancję czynną uwalniającą się już po pięciu sekundach od zastosowania. Podsumowuje to slogan „Nr 1 na silny ból”

W podobnej konwencji był utrzymywany spot Pyralginy emitowany dwa lata temu.

 

Kreację nowej kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8. Spot nakręcił Piotr Uznański, wyreżyserował Dobromił Sudak, realizacją zajęło się Dynamo Film, a postprodukcją - ICE Images.

Działania reklamowe Pyralginy są realizowane przede wszystkim w telewizji. Za planowanie i zakup mediów dla Polpharmy odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas