Reklama 2017-10-18
1

Pyralgina reklamowana jako „nr 1 na silny ból” (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca preparat przeciwbólowy Pyralgina (produkowany przez Polpharmę). Akcja, przygotowana przez firmy Cut The Mustard i Watchout Productions, jest realizowana pod hasłem „Pyralgina - nr 1 na silny ból”.

Bohaterką spotu Pyralginy jest kobieta pracująca jako kierowca karetki. Opowiada ona, jak promowany produkt pomógł jej przy skręceniu kostki w wypadku rowerowym.

Reklama podkreśla, że Pyralgina zawiera najsilniejszą wśród preparatów bez recepty dawkę substancji przeciwbólowej.

Spot jest emitowany w telewizji.

Reżyseria reklamy zajął się Marek Cichy, produkcją - Watchout Productions, a strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Cut The Mustard.

Autor: tw

Więcej informacji: Pyralgina, Polpharma

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas