Reklama2011-09-14
1

Pytania na starość w kampanii ING Życie

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa oferty emerytalnej ING Życie. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, PanMedia Western, 180heartbeats i Multi Communications.

Nowa kampania ING Życie zachęca do zadbania o swoją przyszłą emeryturę. W reklamach pojawiają się prowokacyjne hasła takie jak „Czy na starość obrabujesz bank, by mieć za co godnie żyć? i „Czy na starość będą utrzymywać Cię własne dzieci?”.



W ramach akcji na stronie ingzycie.pl/emerytury uruchomiono kalkulator emerytalny, który pokazuje, ile trzeba odkładać miesięcznie, aby mieć dodatkowo tysiąc złotych lub więcej do emerytury.

Kampania od 9 września obejmuje radio (Radio ZET, RMF FM, Program III Polskiego Radia, stacje lokalne), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”, „Uważam Rze”), internet (banery na najpopularniejszych serwisach informacyjnych i w sieciach serwisów finansowych, e-mailing na skrzynki pocztowe wp.pl, onet.pl, interia.pl i o2.pl., reklamy na Google i jego serwisach partnerskich) outdoor (siatki megaformatowe w 8 miastach, nośniki na ponad 700 przystankach autobusowych, monitory LCD w warszawskim metrze i w ponad 100 autobusach komunikacji miejskiej) oraz materiały BTL (ulotki rozdawane przez hostessy przed ponad 100 biurowcami w 8 miastach).

Akcję - zaplanowaną do listopada - przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos (kreacja), dom mediowy Pan Media Western (zakup mediów), agencja interaktywna 180heartbeats (działania w internecie) oraz agencja Multi Communications (działania public relations).

Autor:tw

Więcej informacji:ING Życie, starość

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas