Telewizja2018-11-09
6

„Pytanie na śniadanie” z nową scenografią i oprawą od 10 listopada

W sobotę „Pytanie na śniadanie” po raz pierwszy będzie pokazywany w nowej scenografii i oprawie. Za zmiany odpowiada Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy TVP.

- Zależy nam na uatrakcyjnieniu i unowocześnieniu przekazu. „PnŚ" podbiło serca widzów, wygrywamy z konkurencją contentem i jakością programu. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie kolejnych asów z rękawa, a właśnie nimi jest nowa oprawa, która wpłynie na jakość ale także możliwości realizacyjne programu - mówi dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy, Katarzyna Sroczyńska - Adamiak. Z pewnością uatrakcyjni ona audycje i przyciągnie kolejnych widzów. W tym wypadku nie możemy mówić, że „PnŚ” stara się naśladować konkurencję, to my wyznaczamy trendy, za którymi będą podążali inni - dodaje.

Publiczny nadawca informuje, że w ostatnim czasie rozbudowuje Agencję Kreacji Oprawy i Reklamy. Efektem tych działań jest właśnie nowa oprawa „PnŚ”, a także nowa oprawa TVP Info. W najbliższym czasie zmiany przejdą również „Wiadomości” oraz kanał TVP Historia.

W ostatnim czasie do AKOIR dołączyły kolejne osoby: Paweł Górka - grafik, Agata Tyszka - grafik, Mariusz Pietrzak - grafik, Waldemar Kompała - fotograf, Tomasz Klimek - producent, Justyna Kozłowska Domagała - kierownik działu kreacji.

- Sercem Agencji Oprawy ma być kreacja, ten dział będzie rozbudowywany tak, by mógł podejmować się jak największych wyzwań. Moją ambicją jest, żeby kreacja stała się jedną z wizytówek TVP - komentuje Sroczyńska-Adamiak.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Pytanie na śniadanie, TVP2

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas