Ruszyła pierwsza kampania przygotowana przez agencję PZL dla Zott Polska. Jest to jednocześnie pierwsza kampania promująca nowy produkt, który trafił do sprzedaż - jogurt kremowy Zott Finezja.
Przygotowane spoty promują kremowy jogurt Zott Finezja w jego czterech wersjach smakowych: Mascarpone Malina, Mascarpone Czarna Porzeczka, Choco Splits Banan z kawałkami czekolady, Choco Splits Truskawka z kawałkami białej czekolady.
Kremowa konsystencja i pyszne dodatki sprawiają, że bohaterka spotu uruchamia swoje pokłady kreatywności i budzi swoją finezję. Główną myśl i charakter produktu, podkreśla hasło kampanii: „ZOTT Finezja. Tak kremowa, tak zmysłowa”.
Agencja PZL jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację kampanii, w ramach której przygotowała spoty video: 3-sekundowe, dwa 15-sekundowe oraz 6-sekundowe z przeznaczeniem do emisji w stacjach telewizyjnych oraz w digitalu.
Spoty wyreżyserował Michał Sabliński. Za produkcję odpowiadam dom produkcyjny Bomaye, podstprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Ztudio. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Z ramienia PZL nad projektem pracowali:zespół kreatywny w składzie: Agnieszka Żylińska-Rękas (senior art. directorka), Marcin Jagnus (Senior Copywriter), Dominik Turek (associate creative director); producentka: Magdalena Brauer; dział obsługi Kkienta: Ola Łukasik (account mangerka), Magdalena Sobota (client service directorka), Przemek Wachowski (New Business Director).