Reklama2018-04-05
2

PZL przejęła od Opus B obsługę sklepów meblowych Agata, w reklamach dalej Małgorzata Socha (wideo)

Agencja reklamowa PZL po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z siecią salonów meblowych Agata. Będzie odpowiedzialna za obsługę działań reklamowych marki we wszystkich kanałach ATL. Poprzednio zajmowała się tym agencja Opus B.

W dwuetapowym postępowaniu przetargowym uczestniczyły łącznie cztery agencje (nazw pozostałych trzech nie ujawniono), których zadaniem było opracowanie koncepcji na nową odsłonę działań reklamowych z udziałem ambasadorki marki Małgorzaty Sochy.

- Oceniając oferty przetargowe zwracaliśmy uwagę na to, w jakim stopniu odpowiadają one na nasz brief i rozwijają koncepcję kreatywną naszej marki. Postawiliśmy na propozycję, która wyróżniała się humorem, ciekawą grą słów oraz innym spojrzeniem na postać ambasadorki - komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata S.A.

W ramach nawiązanej współpracy agencja PZL będzie odpowiedzialna za pełną obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych. Reklamy z udziałem Małgorzaty Sochy, ambasadorki marki, to początek nowej kampanii, której zadaniem będzie podkreślenie, że salony Agata mają bardzo szeroki asortyment i każda indywidualność znajdzie w nich coś dopasowanego do swojego stylu.

Podpisana umowa ma charakter długoterminowy.

Salony Agata nową strategię komunikacji, opartą na reklamach z udziałem Małgorzaty Sochy, wprowadziły wiosną ub.r.

Autor:bg

Więcej informacji:PZL, Opus B, Agata, meble, Małgorzata Socha

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas