Reklama2011-02-10
0

PZL reklamuje rosyjskie piwa Heinekena (wideo)

Agencja PZL przygotowała kampanie reklamowe dwóch marek piw Heineken Rosja. Firma zdobyła to zlecenie w przetargu.

Tri Miedwiedia i Ochota – kampanie tych marek piwnych agencja PZL przygotowała na zlecenie Heineken Rosja. Ponieważ na rynku rosyjskim obowiązują restrykcyjne zasady reklamowania piwa: nie ma możliwości wykorzystania wizerunków ludzi i zwierząt, nawet w formie animowanej), reklamy stworzone przez PZL opierają się na innych przekazach.



I tak w spoty piwa Tri Miedwiedia nawiązują do znanej rosyjskiej bajki o trzech niedźwiedziach, pokazując animowane ilustracje w stylu malarstwa szkoły Palecha. Natomiast reklamy Ochoty przedstawiają animowany komputerowo świat nowoczesnych gadżetów: rakiety tenisowej i maszynki do golenia, które okazują się jednak nie są tak perfekcyjnym rozwiązaniem dla mężczyzn jak reklamowane piwo.


Kreację obu kampanii PZL przygotowała w wyniku wygranego przetargu – jej rozwiązania uzyskały największy potencjał w badaniach konsumenckich. Agencja nie ujawnia, czy będzie kontynuować współpracę z Heineken Rosja. 

Autor:tw

Więcej informacji:PZL, Heineken Rosja, Tri Miedwiedia, Ochota

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas