Grupa PZU rozpoczęła wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową oferty ubezpieczeń PZU Dom. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe VML Poland i UM.
Główny spot z kampanii pokazuje życie mężczyzny od niemowlęctwa do momentu, w którym jako starzec sam trzyma na rękach swojego wnuka. Reklama przekonuje, że życie składa się z sukcesów i porażek i warto wziąć je we własne ręce.
Krótszy spot pokazuje dziewczynkę, która w zabawowym domku rysuje dom na kartkę, na którą wylewa się napój ze szklanki. Reklama podkreśla, że ubezpieczenie PZU Dom można kupić na stronie moje.pzu.pl, także za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Kampania jest kontynuacją rozpoczętej dwa miesiące temu akcji promującej oferty PZU Więcej niż Ochrona i PZU Start w Dorosłość.
Biznes | PZU miało 2,91 mld zł zysku w 2017 roku. „Znaczący wkład w wyniki grupy miały banki, zwłaszcza Pekao” |
Nowe reklamy są utrzymane w konwencji kreatywnej pod hasłem „Życie w Twoich rękach”, którą wprowadzono na początku br. wraz z ogłoszeniem strategii Grupy PZU na najbliższe trzy lata.
Działania obejmują telewizję oraz internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.