PZU zamierza odświeżyć markę grupy i w I kw. 2012 r. zaprezentuje nowe logo. Spółka liczy, że dzięki zmianie wizerunku przyciągnie młodych klientów, poinformował prezes Andrzej Klesyk.
"Chcemy uatrakcyjnić nasz wizerunek i wyjść do młodych ludzi jeszcze mocniej. Odświeżenie marki będzie odzwierciedleniem zmian, jakie zachodzą wewnątrz grupy" - powiedział Klesyk.
Dodał, że taka zmiana potrwa ok. 9 miesięcy, co oznacza, że nowy wizerunek ubezpieczyciela pojawi się w I kw. 2012 roku.
>>>> Majewski jak Doda i Kondrat - 3,3 mln zł od PKO BP
"Nie wyobrażam sobie, żebyśmy mieli zrezygnować z koloru niebieskiego" - powiedział, nie ujawniając szczegółów.
Klesyk poinformował, że koszt implementacji nowej wizualizacji będzie niewielki. Zmianie wizerunku będzie towarzyszyć "zmasowana kampania promocyjna".
>>>> Jak PKO BP zmienił skarbonkę (wideo making of)
Do końca tego roku PZU zamierza zmigrować 350 oddziałów własnych tak, aby klienci spółki życiowej i majątkowej byli obsługiwani w jednym miejscu.
"Obecnie mamy 70% takich placówek, a do końca roku planujemy, że to będzie ponad 90%. To oznacza, że będziemy mieć placówki wspólne, ale proces ich standaryzacji potrwa do końca 2012 roku"- ocenił prezes.
>>>> Rebranding PKO BP potrwa do końca br.
Klesyk powiedział, że obecnie trwają prace nad powołaniem komórki zarządzania jakością obsługi klienta, która będzie podlegała bezpośrednio prezesowi.