Reklama2008-09-19
0

PZU wybiera agencję reklamową

Grupa PZU zakwalifikowała do przetargu na obsługę komunikacyjnąsześć agencji reklamowych. Firmy wykonują teraz dwa próbneprojekty, a dwie z nich w grudniu będą mogły negocjować warunkuwspółpracy z koncernem.

W obecnym etapie przetargu na obsługę komunikacyjną Grupy PZUuczestniczy sześć agencji reklamowych: Ad Works, DDB, Grey, LeoBurnett, McCann Erickson oraz dotychczas współpracująca z koncernemJust. Firmy przygotowują teraz dwa próbne projekty: dotyczącystrategii komunikacyjnej 360° dla marki PZU oraz związany zkampanią reklamową dla ubezpieczeń komunikacyjnych. Dwie najlepszeagencje zostaną zaproszone do negocjacji warunków współpracy:zespołu zajmującego się koncernem i kosztów tej obsługi. Ostateczneustalenia i podpisanie umowy planowane są na grudzień, arozpoczęcie współpracy mogłoby wówczas nastąpić w styczniuprzyszłego roku.

Jednocześnie PZU wstępnie bada rynek domów mediowych pod kątemprzetargu na planowanie i zakup mediów. Koncern zatrudnił też wswoim biurze komunikacji korporacyjnej i marketingu Agnieszkę Getkęna stanowisku kierownika zespołu badań i analiz. Getka pracowaławcześniej w Unilever jako Consumer and Insight Manager, a karieręzawodową rozpoczynała w agencji badawczej SMG/KRC MillwardBrown.

Autor:tw

Więcej informacji:PZU

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas