Reklama2020-11-10
6

PZU wybrało do obsługi Leo Burnett i Focus Media Group

Agencje reklamowe Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) i Focus Media Group wygrały przetarg na obsługę reklamową PZU.

Leo Burnett Warszawa i Focus Media Group będą odpowiadać za przygotowanie i realizację kampanii 360° oraz koordynację całości działań komunikacyjnych.

Przetarg PZU był jednym z pierwszych tego typu procesów przeprowadzonych w 100 proc. w warunkach pracy zdalnej.

- Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować z liderem rynku ubezpieczeniowego.  Przedstawiciele PZU okazali nam zaufanie, za które dziękujemy. Kończymy rok z perspektywą długotrwałej współpracy, która daje nam możliwość w pełni wykorzystać nasze kompetencje i talenty - mówi Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/sigma-bis-przejmuje-od-carata-obsluge-mediowa-pzu ##

Firmy nie podają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

Dotychczas główną agencją obsługującą Grupę PZU była Red8 Advertising. Pod koniec 2017 roku Red8 Advertising, Focus Media Group i VMLY&R Poland wygrały przetarg na obsługę reklamową. Umowę podpisano wtedy na trzy lata.

 

 

 

Autor:pr

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas