Reklama2013-09-17
1

PZU z Kapitanem Nostresem reklamuje „likwidację szkód bez przeszkód” (wideo)

Ruszyła kampania PZU z udziałem Kapitana Nostresa reklamująca usługi z zakresu likwidacji szkód. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, K2 i Starlink.

Nowa kampania PZU pokazuje, jak Kapitan Nostres po stłuczce zgodnie z obowiązującymi w kosmicznej flocie procedurami udaje się do psychoanalityka, który ma ocenić jego stan psychiczny po wypadku.

- Chcemy w ten lekko zabawny sposób pokazać, że w PZU mamy bezproblemową likwidację szkód oraz mocno pomocnych rzeczoznawców i likwidatorów. Dzięki temu jesteśmy firmą, na której można polegać - mówi Sylwia Bednarek, główny specjalista w biurze marketingu w PZU.

Kapitan Nostres pojawił się w komunikacji marketingowej PZU w lutym br. W poprzedniej kampanii, prowadzonej w okresie wakacyjnym, wystąpił wspólnie z agentami mocno pomocnymi (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecna akcja reklamowa od 16 września jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie (reklamy m.in. na Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, YouTube i tvnplayer.pl, serwis Strestest.pl, w którym od 23 września będzie można sprawdzić poziom swojego stresu), outdoor oraz punkty sprzedaży (witryny i plakaty w oddziałach PZU, spoty na ekranach POS TV).

Działania potrwają do 27 października. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja PZL, aktywności w internecie realizuje agencja K2, a media kupił dom mediowy Starlink.

 

Autor:tw

Więcej informacji:PZU, Kapitan Nostres

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas