Reklama2008-09-16
0

Rada Reklamy udzieli porad prawnych reklamodawcom i mediom

Rada Reklamy będzie oceniać reklamy przed ich debiutem na rynku. Wtym celu zaoferuje reklamodawcom i mediom usługę copy advise.

- Usługa copy advise oceni reklamy pod kątem ich etyczności. Maona na celu uchronić reklamodawców i media przed późniejszymiskargami - powiedział nam Konrad Drozdowski, zastępca dyrektorageneralnego Rady Reklamy.

Drozdowski podaje, jakie działania i przekazy powodują skargi. -Chodzi głównie o nieumiejętne wykorzystanie motywów religijnych,dyskryminację ze względu na płeć oraz o przekazy manipulującedziećmi - mówi.

Rada udzieli porad na każdym z etapów kampanii reklamowej,poczynając od samego pomysłu. Usługa zostanie zaoferowana naprzełomie września i października. Będzie dostępna zarówno dlaczłonków Rady Reklamy jak i podmiotów zewnętrznych, przy czym ciostatni zapłacą za nią około tysiąca złotych.

Usługa copy advice ma być realizowana w przeciągu 2 dniroboczych.

Rada Reklamy już od jakiegoś czasu prowadzimy takie porady.Tylko w tym roku udzielono kilkunastu porad.

Autor:łk

Więcej informacji:Konrad Drozdowski, Rada Reklamy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas