Reklama2022-06-09
2

Radek Dudzić po 6 latach wrócił do Leo Burnett

Radek Dudzic po sześciu latach wraca do agencji Leo Burnett (Publicis Groupe) i będzie pełnił funkcję creative group head w zespole obsługującym Orange.

Radek Dudzic ostatnio związany był z agencją Plej, w której pełnił rolę creative group heada opowiadającego za digitalową obsługę marki Play. Wcześniej współpracował m.in. z Scholz & Friends Warszawa, JWT Warszawa, OS3 i Isobar. W firmach tych pełnił funkcje od cjopywritera do dyrektora kreatywnego.

W latach 201302016 związany z Leo Burnett, w której był senior copywriterem. Był urorem w konkursach KTR i Papaya Young Creators, Mentorem konkursu Mam Pomysł na Sartup, a także Wykładowcą w Szkole Mistrzów Reklamy.

W trakcie dotychczasowej kariery obsługiwał między innymi marki Orange, T-mobile, Virgin Mobile, Mercedes-Benz, Tchibo, Rossmann, P&G, McDonald’s, Samsung. Jest laureatem polskich i międzynarodowych konkursów branżowych.

- Cieszę się, że Radek wraca do nas bogatszy o doświadczenie i wiedzę, które umożliwią prowadzonemu przez niego zespołowi, realizację kreatywnych i biznesowych wyzwań zarówno klientów, jak i agencji - powiedział Maciej Porębski, executive creative director Leo Burnett Warszawa.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas