Reklama2021-12-12
1

Radek Kotarski opowiada o zapachu pierników w świątecznej reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium

Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku, w tym płatnościach zbliżeniowych BLIK oraz usłudze goodie cashback.

− Zapach pierników kojarzy nam się zazwyczaj z bardzo przyjemnym czasem w roku - mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie Banku Millennium. Bardzo przyjemnie kojarzy się też innowacyjna aplikacja mobilna Banku Millennium, z którą łatwo płacisz zbliżeniowo Blikiem a gdy zapragniesz przedłużyć radosną atmosferę zakupy z funkcją goodie cashback zapewnią ci zwrot części wydatków – dodaje.

Świąteczna kampania Banku Millennium

Z aplikacji mobilnej Banku Millennium można przejść do platformy smartshoppingowej goodie, która pomaga m.in. w tropieniu okazji zakupowych czy kodów rabatowych oraz otrzymywaniu zwrotu za zakupy. Goodie cashback pozwala otrzymać zwrot części środków wydanych na zakupy w blisko 800 sklepach internetowych, dokonanych przez platformę goodie.

Reklama będzie emitowana w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas