Radio2010-07-07
0

Radio Dla Ciebie stawia na wzrost przychodów komercyjnych

Wzrost przychodów reklamowych, wakacyjne eventy i wynajem studia nagraniowego mają zwiększyć dochody poza abonamentowe Radia Dla Ciebie.

Zarząd nadającej w Warszawie i na terenie Mazowsza Regionalnej Rozgłośni Polskiego Radia „Radio Dla Ciebie” w tym roku chce osiągnąć przychód z środków pozaabonamentowych w wysokości 1,8 mln zł. Dotychczas udało się zrealizować ten plan w ponad 60 proc. i uzyskać ponad 1,5 mln zł. zysku brutto.

Dzięki poprawie efektywności pracy działu handlowców RDC podpisało już kontakty na 1,11 mln zł. W całym minionym roku przychody z działalności reklamowej wynosiły nieco ponad 1 mln zł.

- Wszyscy publiczni nadawcy borykają się z problemami związanymi z dużym ubytkiem wpływów abonamentowych. My postanowiliśmy wyjść na przeciw tym trudnościom i zwiększamy udział w naszych przychodach z działalności komercyjnej czyniąc to bez straty na jakości naszego programu - mówi prezes Radia Dla Ciebie Piotr Wawrzeński.

Radio chce wynajmować studio nagraniowe i produkcyjne zewnętrznym podmiotom. Mazowiecka rozgłośnia przygotowuje również ofertę szkoleniową z zakresu emisji głosu i komunikacji społecznej. Dla biur podróży specjalizujących się w organizacji wycieczek szkolnych powstał pakiet wycieczek „radio od kuchni”.

- Przez całe lato odwiedzamy szereg miejscowości na Mazowszu. Organizacja tego typu event'ów to nie tylko doskonała promocja stacji w regionach i możliwość bezpośredniego dotarcia do klientów, ale realne pieniądze, które na tych imprezach zarabiamy - podkreśla Piotr Wawrzeński.

Największa część dochodów RDC ma jednak pochodzić ze sprzedaży czasu reklamowego.

Autor:rps

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas