Radio2017-10-27
7

Radio Kampus zmienia identyfikacją wizualną

Akademickie Radio Kampus ma nową identyfikację wizualną, którą przygotowało warszawskie studio UVMW.

Typografia nowego logo nawiązuje do dźwięku - litery składające się na nazwę radia „rozchodzą się” się podobnie jak sygnał radiowy.

- Tak jak Radio Kampus to dynamiczna i zmienna struktura, tak samo znak może zachowywać się w różny sposób - być statyczny, być wypełniany treścią tekstową, być elementem grafiki . Czerpiemy pełnymi garściami z modernizmu lat 60/70 i powracających z tamtych lat wzorców na proste, ale przy tym inteligentne rozwiązania graficzne - komentuje Jacek Walesiak, creative director studia UVMW, które odpowiada za projekt.

Nowa identyfikacja wizualna oprócz logotypu obejmuje także wszystkie działaniach w mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej - plakaty, banery czy citylighty.

Udział Radia Kampus w rynku radiowym w okresie kwiecień-wrzesień 2017 roku wyniósł 1 proc.

 

Autor:jd

Więcej informacji:Radio Kampus

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas